Strony

Image and video hosting by TinyPic

poniedziałek, 12 marca 2012

8'ka z Michałem Trzeciakowskim


Image and video hosting by TinyPic
No i czas na kolejną 8'kę. Dzisiaj dowiecie się trochę więcej o Michale Trzeciakowskim o którym ostatnio jest trochę głośno za sprawą kilku montaży gdzie możemy zobaczyć takie tricki jak np bs tail bigspin flip out czy też mega wysoki sw fs flip w stromym quaterze. Przyznam się szczerze, że Michał jest jednym z moich ulubionych polskich deskorolkowców, a to nie tylko za sprawą tego że zajebiście jeździ i ma kozacką stylówę oraz cały arsenał tricków na każdej miejscówie, ale również dlatego, że jest mega sympatyczną, wyluzowaną i bardzo pozytywną osobą. Michał ma nie byle jakie znajomości w stanach, miał okazję odwiedzić krytego Berrics'a czy też poznać legendy światowego skateboardingu. Wszystkiego dowiecie się z wywiadu, dlatego zapraszam do lektury, miłego czytania i pozdro!




1.Należysz do 3Station* mógłbyś przybliżyć innym co to właściwie jest?

3station to zajaweczka stworzona przez ursynowskich skejcików z Patrykiem Zborowskim na czele. Nazwa 3 station pochodzi od 3 ursynowskich stacji metra w okolicach których wszyscy mieszkamy. Znamy się już strasznie długo wiele ze sobą przejeździliśmy i przemelanżowaliśmy, a no i chyba trzeba będzie dodać do nazwy coś z Białołęki hahahaha (bam mieszka na zadupiu). Zobaczymy może kiedyś to będzie coś większego niż parę koszulek!


Image and video hosting by TinyPic
Bs Smith w nowym Kamuflage* parku fot. Radek Nowik/ SWAY


2. Chyba jako jedna z nielicznych osób miałeś okazję pośmigać na the berrics, jak Ci sie tam podobało i jakie miałeś odczucia wiedząc, że jeździli tam najlepsi na świecie?

Na początku wielki szok wchodzi się przez te drzwi ( przypomniało mi się first try fridays) rozglądasz się i rozkminiasz wszystkie triki które tam poszły, dla mnie największym szokiem był bs tail toreya przez cały duży murek to ma dobre 10 metrów i jest trochę większe niż murek na witosie. A tak ogólnie to fajnie sobie tam trochę popykać niestety, nie miałem tam za dużo czasu. Spotykane prosów to tam codzienność pójdziesz na stoner zawsze ktoś będzie w pewnym momencie przestałem ich liczyć skupiłem się na tym żeby z paroma trochę pogadać i lepiej ich poznać

Image and video hosting by TinyPic
Michał z Dylanem Sido na The Berrics

3. Przepracowałeś również chyba jeden dzień w dystrybucji Podium (DVS, Matix i dawniej Lakai) jak to się stało i co tam robiłeś?

Dylan jest sponsorowany przez dvs i dobrze zna team menagera (gabe clement) który jest mega zajebistym typkiem nawet przyzadzil nam u siebie grillika i poczestowal takzwanym magicznym ciasteczkiem;) powiedział nam ze będzie organizowana coroczna wyprzedaż MASA rzeczy za psie pieniądze spodnie po 20 dol itd. Pomagaliśmy z Dylanikiem przy układaniu tego wszystkiego rozmiarami trzeba było wszystko porozpakowywać z folii, powiesić na wieszakach i takie tam. Tak szczerze mówiąc nie było tej roboty za dużo, a na koniec dali mi wór na śmieci, powiedzieli że mogę go sobie wypełnić , a skończyło się tak ze prawie mi się porwał jak wychodziliśmy.

4. Poznałeś też takie deskorolkowe osobistości jak Eric Koston czy Steve Berra (czego osobiście Ci zazdroszczę) jakie wrażenie na Tobie zrobili?

Ciężko powiedzieć, że ich poznałem, pogadałem z nimi 5 minut więc ciężko coś o nich powiedzieć oprócz tego ze Steve Berra jest strasznie mały. Najlepsze wrażenie zrobił na mnie Paul Shier z którym jestem cały czas w kontakcie i namawiam go na tour do poldonu i Derek Fukuhara, ziomal współlokatora Dylana, który był u nas prawie codziennie:).

Image and video hosting by TinyPic
Michał i Sean Malto

5. Wystąpiłeś też w Clips of the Day, które nagrywa i wypuszcza kamerzysta m.in Paul'a Rodriguez'a, czy on też jak większość kamerzystów ma ciśnienie i przestaje nagrywać kiedy jakiś trick nie wchodzi?

Nigel jest zajebistym kamerzysta w ogóle się nie spina zaczyna nagrywać jak widzi że coś już komuś podchodzi, tak jak było z 2 trickami które nagraliśmy do clip of the day. Miałem duże szczęście bo w tym roku Dylan wyprowadził się z domu i mieszka z Mikendo czyli typkiem który nagrał np, Filmbot Files przez niego i Dylana poznałem takich ludzi jak Nigel.


Clips of the Day z Michałem.


6. Kiedy planujesz kolejny trip do USA? masz jakieś podobne plany jak w poprzednim roku?

Jeszcze zobaczymy jak będzie w tym roku stany to kosztowny wyjazd nawet jak nie płace za mieszkanie itd, myślałem o jakimś dłuższym pobycie w Barcelonie z fajną ekipą, a jest szansa ze udałoby mi się tam ściągnąć Dylana i może jakichś ziomków.

7. Z kim najbardziej lubisz śmigać w wawie i jaki jest Twój ulubiony spot?

W wawie zawsze śmigam z Tomim Gunzem i z Dylem, a najlepiej jak jest cała ekipa czyli ludzie tacy jak Jarecki, Zbór, Bam , Przybył, całe 3S i Panorama. Ulubiony spot, to chyba muszą być korty są blisko mojego domu, więc jak tylko jest ciepło to zabieram to i owo i lecę tam pośmigać.

Image and video hosting by TinyPic
fs nosebluntslide na kortach

8. Osobiście nie mogę się doczekać Twojego kolejnego montażu, wyjdzie coś w tym roku? a może kolejna część filmu Długiego?

W tym roku powinien być mały part z materiału z zeszłych wakacji czyli Stany, Polska i Berlin trochę mnie wkurza to, że minęło już tyle czasu bo połowę trików już wiem że mógłbym nagrać trochę lepiej, no ale coś mam nadzieję, że w te wakacje tez będę miał dużo okazji do nagrywania na dobrych spotach i zebraniu jeszcze lepszego materiału. Pozdro!


Najnowszy montage z udziałem Michała, który wyjaśnił strasznie przeszkody w Kamuflage*.


Zapowiedź przejazdu Michała


zdjęcia: Radek Nowik i archiwa prywatne.

3 komentarze:

  1. Propsy za wywiad. EV w Trailerz'e już daje dużo do myślenia :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Kozak :D zdięcje z seanem masakra

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja marzę, żeby jego poznać, świetny gość:)

    OdpowiedzUsuń